..

Pagina's

woensdag 20 april 2011

Ariena Grande lovely looks.

Ariena Grande, Cat Valentine van Victorious dat tezien is op nickeleon. Ik kijk niet zoveel tv -films niet meegeteld- maar soms tijdes het typen of als ik ziek ben, kijk ik dus wel tv. En soms als ik kijk, kijk ik naar Victorious. Geweldige serrie vind ik het niet -zitten wel leuke stukjes in-, maar Cat.
  Die vind ik zo gewelidig, dat personage. Haar looks zijn zo leuk en ze is zo schattig. Ze is in de serrie een arpart meisje -zelfs een tikie gek-, beetje dom, emotineel, open minded -zoals ik het noem- dus vrij denkend, heel open over dingen, gevoelig & op sommige punten ook heel grappig. Mijn vrienden vinden dat ik op een rare manier ook op haar lijk, niet het uiterlijk maar het innerlijk. Waarom? Ja dat zou ik ook niet weten. Buiten dat ik haar in de serrie leuk vind -wat de serrie ook leuker maakt- en we even gek blijken te zijn, vind ik haar make up en looks foto's waard. Kijk mee en je weet wat ik bedoel.













Snap je nou wat ik bedoel? Ze is prachtig en zo, ik vind haar kleding geweldig. I lovin' it! Dus daarom heb ik deze 'inspiratie' foto's met jullie gedeeld. Haar kleding en visagie is zo goed gedaan. Ook haar haar en gezichtsuitdrukingen, TOP! Wat vinden jullie van haar of wie vind jij echt een geweldige look hebben?

Doeii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat maar een reactie achter.
maar met echte vragen kan je better een mailtje sturen.
ik zal ook me best doen alle reacties telezen.
en zorgen we dat het gezelig blijft :) -niet spammen of groftaal gebruik-