..

Pagina's

maandag 18 april 2011

All stars, op me wishlist.

Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik ben gek op gympen -en laarzen en hakken, en andere schoenen- en wil dol graag dood gewone all stars. Als klein kind had ik ook wel eens all stars, heel schatig. Zon klein meisje op lichtroze inimini all stars -Ahhh..- zie je het al voor je?
  Nou bestaat mijn collectie schoenen uit hakken, laarzen, slippers en ik had 1 paar nikes die nou na bijna een jaar -berg op, berg af, echt alles overleefd tehbben- toch hun beste tijd hebben gehad. Ik vind converse ook een leuk merk.Volgens de site bestaat het al sinds 1908 en is het flink uitgebreid, met tassen en t-shirts, vesten en nog meer schoenen. Die lekker zittende gympen heb je echt in alle kleuren van de regenboog, en vergeet dan al die verschillende prints niet. Hier wat voorbeelden.


Deze vind ik leuk, die knal roze en met die print. De orginele in het donkerblauw staat hier ergens ook nog onder, die vind ik helemaal geweldig. Het zijn gewoon dood normaale gympen, maar ik ben er gek op.




 Zoals ik al zei hebben ze dus ook tassen. Een lekkere oversized tas, handig voor gym of school -slechte smoes, ik vind ze gewoon leuk- waar je dan al je spullen in kwijt kan. Ook die zijn te vinden in alle kleuren, minder natuurlijk. Maar das een detail, ze zijn leuk en handig. Punt.
Hier dus een voorbeeld van hoeveel prints en kleuren ze wel niet hebben, dat voor een gewoon paar gympen. Ja, ik weet niet of het al is over gekomen -vast wel- maar ik vind ze geweldig. Dus bij deze staat er een paar op me wishlist. Welke? Dat weet ik nog niet, dat zie ik later wel. Buiten de gympen zou ik ook wel een converse sweater kopen, als ik een leuke tegen kom.
Voor meer info & foto's http://www.converse.nl/, Doeii

21 opmerkingen:

  1. Die blauwe uit het onderste plaatje zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kga ook zown converse tas halee ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De converse tas lijkt me heel leuk,
    alleen passen daar al je schoolboeken in?

    Groetjes mylene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahahhahahahahahahahaahhh ik heb ze in het paars

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hej daar,

    ik heb ook 16 paar all stars gympen, 4 tassen en 3 sweeters.. ben dus ook shop verslaafd, maar me dady is rich :D
    8 paar uggs, een enorme inloopkast en nog een enorme schoenenkast wie wil dah nog meer?! :P

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, volgens mij zeg je gewoon maar wat .. :$

      Verwijderen
    2. je hebt gelijk ik gelooef het ook niet hoor

      Verwijderen
    3. Geloof t nie gewoon een opschpper

      Verwijderen
  6. Ik heb 9 all stars en wil er nog kopen ze zijn gwn zo zalig en heb 3 converse tassen wat wil je nog meer Hahaha Nice Merk mann !! XD




    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eeey

    Supertoff merk..kwil ook zown tas mr weeet niet als al de boeken erin passen:O

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haaay,
    Ik heb ook zo´n converse tas gehad en al mn schoolboeken paste erin ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe duur is zon tas en waar kan je er een kopen??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 39,95 bij dagaanbiedingsms.nl

      Verwijderen
    2. zo'n grijze hea?
      die zijn zo duur die andere van leer zijn duurder!

      Verwijderen
  10. Ik heb gisteren zo'n tas gekocht in het grijs, voor €20!! Echt niet duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb witte, zwarte en donkerblauwe all stars.
    ik wil ook de roze en de blauwe uit het onderste plaatje..

    vraagje : je hebt ook een stoffe converse tas met grijs en roze, ik ben al lang opzoek naar deze tas maar ik kan hem nergens vinden...

    weet iemand misschien een site waar die converse tas opstaat.. ?

    leuke blogg !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb een nepleren gekocht in rosada roosendaal voor 60 euro

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo.
    Ik ga volgend jaar naar middelbare.
    En wil allstars tas maar ik vraag me af of in die zwarte leren allstar tas mijn boeken gymspullen, etui enzo
    Graagg antwoordt. Want ik ben echt twijfelen

    Leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

laat maar een reactie achter.
maar met echte vragen kan je better een mailtje sturen.
ik zal ook me best doen alle reacties telezen.
en zorgen we dat het gezelig blijft :) -niet spammen of groftaal gebruik-