..

Pagina's

woensdag 20 april 2011

Eyeko.com

Buiten dat ik wekelijks winkel in winkel uit wandel, shop ik ook online -duhh-. Buiten H&M en andere leuke online shops sta ik ook ingeschreven bij Eyeko. Een hele leuke webshop, met supper schattige -en goeie- make up spulletjes die nergens anders te kopen zijn.
 Ze hadden al leuke dingen maar paar maanden geleden hebben ze vanalles vernieuwd en ze hebben nou ook blushes enzo maar er zijn ook een hoop nieuwe kleurtjes en geurtjes. Dus na een paar keer twijfelen heb ik nou toch wat besteld. Al eerder heb ik ooit -lang geleden- wel een iets besteld, en echt. Ik vind het een hele fijne service, even een vergelijking ze zeiden dat het een maand kon duren want het komt uit London -wel met gratis verzend kosten!- en iets van de H&M waarvan ze zeiden dat het in een week binnen zou zijn. Het pakketje uit London had ik eerder binnen dan dat van de H&M. Maar oke ik heb fatbalms besteld, daarvan had ik een 'oude' geur en die heb ik nog steeds, en ik vind hem zo fijn. Dus daarvan heb ik nou een trio 'nieuwe' geuren -yeah- en ik heb een nagellakje besteld. Waar van ik Indigo polish en Nude polish al heb, heb ik nou Vintage polish besteld. Hier de foto's.
Zoals je ziet 'the sweet treats'. Cherry, frosting en toffee, mhh kan niet wachten om die teruiken. Zelf had ik raspberry & minty al en die ruiken zo lekker, maar ze hebben wel een ontzettend sterke geur.



Ze hebben zoveel leuke kleurtjes dat ik eerst allemaal swatches heb gezocht, en dit is hem dus. Vintage polish, beetje groenig blauwe mintachtige kleur. Maar wel een leuke kleur, goed ook anders had ik hem net zo goed niet kunnen bestellen. Deze bestelling -met kortings actie en gratis verzend kosten- was totaal 14 euro. Met deze code E8103, krijg jij een kadootje bij je bestelling als je hem in het bestemde vakje invuld. Voor de webshop eyeko.com. En natuurlijk gratis verzend kosten, wat willen we nog meer?

Doeii.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat maar een reactie achter.
maar met echte vragen kan je better een mailtje sturen.
ik zal ook me best doen alle reacties telezen.
en zorgen we dat het gezelig blijft :) -niet spammen of groftaal gebruik-